Tuesday, June 22, 2010

this is how summer should be like.

Wake up jet-lagged in early afternoon to meet up with friends who skipped work to watch world cup. Root for whichever team that has the lower score at the moment. Eat big garden burgers and garlic fries and not care about the calories. Sip on a beer and get a t-shirt tan outside. Borrow a cigarette from some boy who's trying to impress his date. Talk with friends about things that you should have or shouldn't have done in the short trip abroad. Appreciate what you have now because we all know that nothing is gonna last forever, not in summer.

2 comments:

  1. 妳好
    五年前,我十九歲時,我的室友拿著一本印刷簡單的書跟我推薦,那是你的書,那時候我抄了那上面的mail準備想起時去買。
    五年後的今天,我突然想起這件事,上網一查發現"一則必要的告解"已經是聯合文學的精裝版書了,而我甚至根本不記得書名只記得妳的筆名。去圖書館借了這本書。
    (不帶希望的問...)很想買當年的很簡單的自費印刷的版本,不知道你還有嗎?


    紋潔

    ReplyDelete
  2. 嗨紋潔,

    我身邊還有(挺多的)自費版本,但是人在美國。你可不可以寫信給我到altwen@gmail.com這個信箱告訴我你的地址?若是你在台灣,我可以請我台灣的朋友寄/面交給你。:)

    ReplyDelete